2011. február 3., csütörtök

Kapucnis törölköző

Ezt ma készítettem, fotózással és pakolással együtt maximum egy óra kellett neki. Nagyon egyszerű elkészíteni.
Az alapanyaga egy nagy és egy kicsi törölköző az IKEA-ból.

1. lépés: a kis törölközőből kivágunk egy 50x20 cm-es téglalapot úgy, hogy az egyik hosszú él eldolgozott él legyen, a többi vágott. Kettéhajtjuk a téglalapot, és lekerekítjük a sarkát. Én csak érzésre vágtam, a felső részén 11 cm maradt meg az eredeti téglalap éléből.


2. lépés: az ív mentén cikk-cakk öltéssel összedolgozzuk a két anyagot, és egyenes öltéssel is végigmegyünk rajta. Az alsó résznél cikk-cakk öltéssel dolgoztam el a széleket.


3. lépés: A kapucni részt gombostűkkel a nagy törölközőhöz tűzzük. A képen a nagy törölköző színoldala van felül, erre tettem rá a kapucni színoldalát, és visszahajtottam egy cm-nyit. Egyenes öltéssel varrjuk.



Készen van a kapucnis törölköző:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése