2011. január 26., szerda

Hordozós pulóver

Ősszel volt szerencsém kipróbálni egy kölcsönkapott suse's kinder márkájú hordozós pulóvert, pontosabban kardigánt. Nagyon bevált, igazán hasznos dolog. Viszont szerintem könnyebb elkészíteni, mint találni olyat elérhető áron, ami igazán tetszik. (A kölcsön pulóver is fekete volt, ami nekem nem igazán szimpatikus.)
Vettem hát egy egyszerű törtfehér kardigánt, és úgy határoztam, ebből hordozós pulóvert varrok :)
Pi alakban vágtam be (T is lehetett volna), a méretek a képen láthatóak.
 A vágásokat úgy csináltam, hogy kettéhajtottam a kardigánt, és gombostűvel összetűztem jól felismerhetően összetartozó pontokat a varrások mentén (zseb teteje, hónalj, stb). Ezután jól elsimítva az anyagot biztosan szimmetrikus lesz a vágás.
 Itt a háromszög betoldások láthatóak, melyek 19 cm szélesek, 36 cm hosszúak.
Következő lépésben beférceltem a háromszögeket, és tettem egy éles próbát, hogy valóban jók lesznek-e ezek a kölcsön-pulóverről vett méretek. Jók lesznek.
A munka következő része az lesz, hogy valahogyan eldolgozzam a széleket. Nem szegésre gondolok, hanem plusz anyagot szeretnék rávarrni, hogy tartása legyen. Na de ezt majd a következő bejegyzésben.

1 megjegyzés:

Panni írta...

na majd kioktatsz :)

Megjegyzés küldése